Продаж на аукціоні об’єкта права комунальної власності (з переліком необхідних документів)

До продажу на аукціоні пропонується: Житлова 3-кімнатна квартира загальною площею 80,8 кв.м., в т.ч. житлова площа 51,9 кв.м., яка розміщена на 2-му поверсі 2-х поверхового цегляного будинку і складається з кімнат площею 20,2 кв.м., 19,8 кв.м., 11,9 кв.м, кухні 10,3 кв.м., ванної кімнати, туалету, коридору, лоджії, та знаходиться за адресою: Львівська область, Радехівський р-н., м.Радехів, вул.Об’їздна, буд.54, кв.3.
Початкова ціна продажу лоту 810962,00грн. без ПДВ.
Продавець: Радехівська міська рада Львівської області.
Організатор аукціону: ПП «Фірма «СОМГІЗ», 79012, м.Львів, вул.Сахарова,46.
Для участі в аукціоні необхідно:
1.Сплатити з рахунку, відкритого в банку: реєстраційний внесок: 17,00грн., в т.ч. ПДВ 20% на рахунок ПП “Фірма “СОМГІЗ” п/р26004000001347 призначення платежу: «Реєстраційний внесок в т.ч. ПДВ 20%»; гарантійний внесок – 81096,20грн. без ПДВ на рахунок ПП “Фірма “СОМГІЗ” п/р26000000013209; призначення платежу: «Гарантійний внесок без ПДВ» у ПАТ “ВіЕс Банк»”, МФО 325213, ЄДРПОУ 20810095.
2. Подати документи що підтверджують сплату реєстраційних та гарантійних внесків. Оформити та подати заяву з необхідною інформацією та підтверджуючими документами особи, яка бажає взяти участь в аукціоні, Організатору аукціону за адресою ПП «Фірма «СОМГІЗ»: 79012, м. Львів, вул. Сахарова,46. Години прийому заяв на участь в аукціоні: у робочі дні з 12.30. год. до 16.30.год., у п’ятницю – з 12.30год. до 14.30.год.
3. Укласти договір про умови участі в аукціоні з Організатором аукціону в редакції Організатора.
Останній день прийому заяв – 06 жовтня 2017р. до 14 год. 30 хв.
Місце і час проведення аукціону: м. Радехів, вул. Івана Франка, 2 (сесійний зал міської ради). Аукціон призначено на 12 жовтня 2017р. Початок аукціону об 11.00. год. Реєстрація учасників аукціону в день проведення: 10.00год – 10.40год.
Переможець аукціону зобов’язується: провести оплату за придбання на аукціоні об’єкту права комунальної власності в терміни та на рахунки, вказані в Договорі купівлі-продажу у відповідності до вимог чинного законодавства України; оплатити винагороду Організатору аукціону на підставі окремого договору негайно в день проведення аукціону відповідно до вимог чинного законодавства України.
Переможцю аукціону, який відмовиться від підписання протоколу аукціону, укладання договору купівлі-продажу об’єкта права комунальної власності, повного розрахунку за придбаний лот в терміни, визначені чинним законодавством та умовами договору: гарантійний внесок не повертається, результати аукціону анульовуються, Переможець до наступного аукціону не допускається, а кошти в розмірі цінової пропозиції, запропонованої Переможцем за результатами проведеного аукціону, стягуються з Переможця, як неустойка (ст.549 ЦКУ) в судовому порядку згідно чинного законодавства.
З питань детального ознайомлення з об’єктом продажу звертатись в робочі дні з 10.00год. до 16.00.год в Радехівську міську раду Львівської області, за адресою: м. Радехів, вул. Івана Франка, буд.2, тел. +380686450155 (відповідальна особа – Мидзка Роман Володимирович).
З питань подачі документів для участі аукціоні, укладення договору про умови участі в аукціоні, участі в аукціоні, розрахунків та для отримання іншої додаткової інформації звертатись у ПП «Фірма «СОМГІЗ» в робочі дні з 12.30. до 16.30.год., у п’ятницю – з 12.30год. до 14.30.год. за адресою: ПП «Фірма «СОМГІЗ» за адресою: м.Львів, вул.Сахарова,46, тел. +380961315421, (032)244-30-92, (відповідальна: заступник генерального директора ПП «Фірма «СОМГІЗ» О.Цифуляк).

ПЕРЕЛІК
ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ПОДАЧІ ЗАЯВИ ТА ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ НА УЧАСТЬ В АУКЦІОНІ З ПРОДАЖУ МАЙНА ДЛЯ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ:
1. Нотаріально посвідчена копія свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта господарської діяльності (нотаріально засвідчена копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).
2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.(розширений)
3. Нотаріально посвідчена копія статуту (при наявності установчого договору).
4. Завірена належним чином копія свідоцтва платника податку на додану вартість (завірена копія свідоцтва про сплату єдиного податку).
5. Довідка з банку про відкритий рахунок з якого були перераховані реєстраційні та гарантійні внески та про наявність коштів на ньому (оригінал).
6. Завірена належним чином копія документу, що підтверджує повноваження керівника (протокол зборів співзасновників про обрання керівника, наказ на призначення керівника), для уповноваженої особи – довіренівсть.
7. Оригінал Протоколу зборів співзасновників про надання згоди на придбання майна.
8. Документ, що підтверджує особу (паспорт)., копія завірена належним чином
9. Довідка про наявність та розмір державної частки у статутному фонді учасника за підписом керівника (крім приватних підприємств)
10. Копія документу, що підтверджує сплату реєстраційного внеску.
11. Копія документу , що підтверджує сплату гарантійного внеску.
12. Печатка.

*Напис про засвідчення копії документа складається зі слів «Згідно з оригіналом», найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії, печатки

ЗВЯЗОК